Saturday, 22 December 2012

Terseksa

kenape aku mimpi dye lagi.....kenape bukan orang lain,,,,,kenapa...???tolong la pergi jauh2 dari hidup aku....jgn la seksa aku camni.......x sanggup aku asik teringat2 ko jer.,,,berilah aku bahagia,,,,,,emmmm sedih lak aku hai,,,,,,,kenape x ade orang lain yang aku mimpi.....asal dye.....bgon2 pagi teringat kat dye.......penat dah wek,,,,,,seksa rase nye,,,,,boleh kene tekanan jiwa aku camni........aku x nak mimpi kau,,,,,,,,tpi dye datang jugak,,,,,,aku x nak jumpe kau.....tp dye nak tunjuk jugak kau kat aku......e,mmmmm....aku x larat la nak cerita....camne rase nye kat diri aku,,,,,tp aku mintak tolong la jagan hadir dalam mimpi aku lagi,,,sebb kau buat aku sedih......serius besday aku,,aku sedihh,,,,,,,,tpi tolong la beri aku mimpi orang lain tp  jngn dye??/tolong la,..

Tuesday, 18 December 2012

tapi bukan aku,,,

Jangan lagi kau sesali keputusanku....Ku tak ingin kau semakin kan terluka,,kankan Tak ingin ku paksakan cinta ini,,Meski tiada sanggup untuk kau terima..Aku memang manusia paling berdosa
Khianati rasa demi keinginan semua,,Lebih baik jangan mencintaiku aku dan semua hatiku.,,Karena takkan pernah kau temui, cinta sejati..........emmmm,,,boring nyee,,,,Berakhirlah sudah semua kisah ini,,Dan jangan kau tangisi lagi..Sekalipun aku takkan pernah mencoba kembali padamu,,,Sejuta kata maaf terasa kan percuma,,,Sebab rasa ku tlah mati untuk menyadarinya,,,,Semoga saja kan kau dapati...Hati yg tulus mencintaimu Tapi bukan aku,,,,harus bgai mana aku akan menghadapai hari2 aku tampa drimu....

Monday, 17 December 2012

x pernah lupa..

aku rindu budak ni.....tpi ape kan daya semuanye dah berlalu tapi kenagan aku x penah lupekan,,,,Singkap kembali detik akhir bersama .......Linangan airmataku menitis Dalam pelukan dakapan yang terakhir Mengalir darah membasahi bumi Pergi yang tak kembali untuk selamanya
Segar indah namamu di hatiku Sayu dan pilu bermain di jiwaku ...Hilang mu kini tiada pengganti
Hanya namamu tersemat di kalbuku ,,,Menjadi satu kenangan abadi......

Saturday, 15 December 2012

MASIH TERKENANG

bukan laut namanya jika airnya tidak berombak .......bukan cinta namanya jika perasaan tidak pernah terluka.......bukan kekasih namanya jika hatinya tidak pernah merindui dan cemburu...
AKU MERINDUIMU SAYANG....."""

Friday, 14 December 2012

single lebih baik...

Oh indahnya hidupku saat bersamamu,,,,,,,, Dan sakitnya hatiku setelah kau duakan cintaku,,, Oh sungguh tak ku sangka semuanya terjadi >> Diam-diam kau suka kepada temanku sendiri!! Setelah ku tahu kau pergi cintaku,,,,Betapa sakitnya rasa di hatiku Namun kau tak tahu Aku cinta dia dan dirimu..............Satu atau dua pilih aku atau dia yang engkau suka??....Satu atau dua pilih aku atau dia yang engkau cinta.??...Dua atau satu pilih dia atau kamu aku tak tahu,??,,Karena diriku bingung harus pilih dia atau dirimu..??...Oh sungguh tak ku sangka semuanya terjadi...Diam-diam kau suka kepada temanku sendiri..Setelah ku tahu kau pergi cintaku...Betapa sakitnya rasa di hatiku..Namun kau tak tahu...Aku cinta dia dan dirimu!!!!!!!!!!!!!!....so sekarang aku berada ditengah2,,,,aku x mengharap ape2,,sebb aku rase lebih baik aku single...dari aku luka kan hati meraka....sebb aku x nak tngok semua sedih kerana,,,itu..aku ambik keputusan untuk tidak akn terima siapa2 dalam hidup aku.....itu lebih baik untuk persahabatan aku,,,dan dye,,...kan,,tp aku x kan lupa kan semua kenagan,,,,yng telah menjadi separuh dari hidu[p aku...tp aku bhagia tengok semua bahagia..,,tu yng aku nak kan,,,,kerbahagiaan orng yang aku sayang,,,,,aku turut gembira,,,,,harap suatu hari nanti sampai mase nye untuk aku memiliki semuah kehidupan yng bahagia.....doakan yng terbaik jer,,,,untuk diri sendiri dan semua yng penah hadir dalam hidup aku,,,,,,sekurang2 nye dieorng bahgia,,hihii,,,,,selamat membace cerita yng x menarik ni,,,,,,kankan ,,,,,,,,okey,,,,, by susu panas bercerita...hehehe...k bye your all..

Thursday, 6 December 2012

henset berbunyi

7 december 9;45am,,,,,,pangilan masok dari seseorng,,,,,,yng aku x jangka,,,,,sbb mamai dari bngon tido....hahahahaa...arini biase la jumaat kan,,,,x tahu kenepe tibe2 dye tipon aku......rindu la tu,,,tp aku tetap berkeras ng misi aku,,x kan menganggu dye lagi....tp ade setiap mase aku ingat kat dye,,,,tp aku benci kan dye,,,,dalam kebencian aku aku rindu kan dye.....acane tu johan,,,hahha,,,,,biar kan jer la....simpan jer lah rindu nikan,,,sbb x kan ubah ape2 pon,,,malam tdi mimpi lagi...tp orang lain,,,aku x tahu,,,,,dah bnyak kali aku mimpi bercakap ng perempuan,,,tp aku x perdulikan,,,,sbb mimpi nikan mainan tido jer....ape2 pon tnggu jer lah ape yng akn berubah kat aku ni.......oky selamat membaca,,,,

sempurna

haii,semua,,,best nye klu hari2 happy camni...x yah nak pening2 pikir masalh..pegi sane pergi sini sentiase tersenyum,,happy hidup macam ni....kacau awek....gelak gn kawan2....semua menyeronok kan,,,,december bererti untuk aku,,,,,,mulakan hidup yng lebih baik dari tahun ni......lupe kan ksemua masalah yng penah aku lalui.....jagn risau masih lagi single.....heheheh....klu dah berpunye post ni bukan main ceriia lagi,,,,ni biaser2,,,atau bukan biase2..hahha...dah macam cite sepah the movie pulak,,,,sebnarny hati dah terpaut ng seorng gadis yng ceria orng nye,,,,selalu kacau dye....tengok dye ketawa,,,,tengok dye malu......tp..pellik bile face to face ng aku dye sengan,,,,ng laki lain oky jer boleh borak2.....ng aku dye x boleh nak cakap.....dye kate dye sengan ng aku,,,,,aku tanye dye sebbnye,,dye kate x tahu,,,..adakah ini cinta,,,,hahahaha.....bile hidup dah sebati,,tidak semudah itu dileraikan,,,wawawawa.....istambul aku datang,,,,cepat sangat rasenye mase berlalu...dah x bnyak mase lagi,,,ujung bulan 12 dye nak balik dah,,,,tp tnggu la....jodoh tu x kemane kan,,hehehe...,,tp dalam aku mencari orang yang ikhlas ng aku,,aku x penah lupe dekat orng yng penah menjadi hati aku buat seketika waktu dulu...tp aku tahu ko dah bahgia....bgi aku pulak rase kan kebahagiaan yng ko rase kan,,,,lame aku menunggu,,tp x ada jawapan yng pasti antara aku dan kau,,,wahh,,,,macam nak ngis jer...rilex laa abng besar,...siapa pailang bak datang.,,single lebih best,,itu kate aku.....tidak pada orng lain,,,,,hahaha...selfish nye aku,,,,tp happy ng ape yng aku ade.....x mintak lebih dan kurang...cukup sekadar aku tersenyum,,,,ape2 pon bye bye,,,,sayang....

Sunday, 2 December 2012

december datang

hari ni 2 december baru aku bukak blog aku ni......bukak2 jer ade comment yang berbunyik rindu kau nok....namun aku tetap,,mengharap agar december ni dapat melengkap kan hidup aku...dengan seorang gadis yng betol2 menyayanggi aku,,,,,,klu x ade jugak aku berserah pada tuhan agak temukan aku dengan insan yng terbaik untuk aku,,,x kisah la buruk ker cantik ker,,,,aku terima seadanye,,,,,bulan december mengigat kan aku pada seseorng,,dan bulan ni jugak la...bulan kelahiran aku,,dan jugak dye....tp aku mengangap semua sudah berlalu,,,,tp kenang iyu x mungkin terpadam,,sampai bila2,,,aku harap dye pon same.......tp aku x yakin yang dye mengigati aku lagi....dengan bermacam cabaran yng aku lalui aku x penah lupe kan dye.....alamak macam dah lebih ke cerita dye pulak kan,,oky2,,,,,stop,,hehehe....hari ni aku masih lagi seperti yng dulu x ade ape yng beza kat aku ni.....same jer macam dulu...memng mase dah lame berlalu...tp aku stay macam dulu...sebb ni la aku,,,,ni la diri aku,,,aku x kan jadi orng lain disebb kan orang lain,,,,aku cume mengharap aku dapat temukan insan yng sangup tmenjadi teman hidup aku sampai bile2....22 december ni besday aku jgn lupe wish aku....31 aku x lupe akn tarihk ni,,,harap ko bace status ni.....aku sentiase ade ng ko klu ko perlu kan aku,.,,,,,,smile walaupun sakait untuk aku.,,,,,tp smile aku bnyak memberi aku pengajaran n kebaikan,,,,,dan aku berlajar bnyak erti kesabaran,,,,tnks penah hadir dalam hati aku,,,,,,,xxxxxx.....,,,,,,,,,,,,,,,,,SETIA pada yng satu...ALLAH....

Monday, 23 July 2012

sambungan hancur 17,7,2012

dah potong separuh sbb x nak cite,,,,aku sambung yng panjang2 jer la....aku balas..penah ker aku sebut name pakwe ko...aku rase x penah sbb aku x penah kenal pon ng pakwe ko,,,aku mintak maaf klu aku cakap ko bngga kan pakwe ko...sebb ko asik cakap marah pakwe aku jer..,,ko pikir aku ni ape tungul ker,,x terase ng ape yng ko cakap 2..tp ko memng dah berubah,,sejak ko masuk kolej,,tp yng no 2 tu aku x suke cara ko cakap.....mulut tu biar bertapis cikit...aku kenal ng ko berape lame??aku nak tnye ko??ko kenal aku berape lame??jahat sangat ker aku ni..???sampai rahsia orng yng aku sayng dulu,,aku nak bagi tahu kat orng lain,,,pikir r sikit,,klu aku nak buat dah lame aku buat la...jenis aku bukan macam 2,,aku x benci ko klu ko x nak kawan gn aku,,aku x marah ko klu ko x nak kawan gn aku,,di sebb kan bende remeh 2 ko x nak kawan aku..sunggup ko putus kawan,,aku x tahu la pulak,,,ko pikir elok2,,klu ko punye keputusan murtamad x nak ade ape2 hubungan ng aku lgi,,aku paham,,di sebbkn ko marah kat aku jer???dye balaz,,,memng la ko x sbut name dye,,tp aku maksdkn yng ko cakap aku..bnggga kn pakwe aku,,owhh,,sal 2???aku cakap camtu sbnrnye time ko msg 2..kiteorng tengah bdua,,2 yng aku cakap cm2,,salah ker,,oky r..cube ko pikir la ko tengah berdua ng awek ko,,pas 2 ex awex ko plak msg time 2..???ape ko ras suke ke marah??emm,,ak dah berubah sejak masuk kolej??haha.terbaik r..orng mmng nampak setiapsalah kite..tp kite sendiri x sedar kite ni bnyak buat salah,,kn??owhh....sayang aku ker..aku ingat kan dulu ko x sayng aku.sampai sekarang aku ingat lgi..ko menduakan aku..bende 2 memngg aku x kan lupe...sampai bile2..terima kassih bnyak2 sbb simpan rahsia aku...

Wednesday, 18 July 2012

puasa msg terakir

kembang melati sunguh la indah,,di tengah taman jadi hiasan,harum ramadhan tercium sudah,,saalah dah khilaf mohaon dimaafkan,,makan roti sambil berlari,,bersihkan hati sucikan diri,,bunga terangkai terikat tali..lama dipandang indah sekali biarpun ramadhan 2 hari lagi,,moga ku jadi orang pertama,yag ngucap kan mohaon maaf setulus hati.....selamat menyambuat ramadhan al-mubarak,,,msg terakhir dari dye....

17,7,2012 hancur,,,

bermula ng miscall...dye hantar msg kepada aku,,ape nye????aku jawab..miscall pon dah x boleh ker??dye jawab..sape cakap x boleh???aku bertanye kepada dye..eemm..macam x suke jer??klu x suke cakap jer laa...jawapn yng buat aku terperannjat,,,,oky!!memng!!aku rimas ng msg kau,,dah??puas??k lah terima kasih bnyak2 sbb selama ni..bnyak tolong aku..terima kasih bnyak2 sbb sudi jdi kawan baik aku..n terima kasih byak2 sbb selame ni.hormat aku sbgai perempuan n jage aku,,n ntok ap2 lah bnyak lgi..terima kasih sngat2 ye,aku pon x tahu kenpe aku x boleh nk terima kau dah,,x boleh nk layan kau macam dulu lgi..ak sebnrnye bukan benci kat kau,,tp aku ta boleh terima kau lgi,,emmmm aku mintak maaf bnyak2 sbb aku dah berubah macm ni...aku nak mintk maaf sbb bnyak menyusahkan kau,,seblom ni aku bnyak buat salah kat kau,,,aku mintak maaf sangt2 kat kau,,,harap kau paham,,,,aku termenung mengenang kan ape yng dye cakap kat aku,,aku cube fikirkn kenape dye cakap cm2 kat aku,,,????aku balaz msg dye,,cm2 lah,,,kan seng x ad la aku nak terhegh2 ng ko lgi,,,x dolah den angap ko kawanyang penah den kenal dulu..x ade den nak respek ko lgi,,sbb penah ceritakan kisah hidup kau kat aku,,,x ad la aku nak pikir kn ko lgi,,,sume nye dah jelas mase meng merubah dsegalaye ,,,,oky klu  ko dah rase mcm 2 kat aku,,klu ko pikir tu yng terbaik untuk ko,,tu jalan yang ko pilih...aku x respek lngsung orang macam kau ni,,yng x penah kenal erti sahabat,,sbb aku x penah benci pon kat kao,,x penah rase rimas pon ng ko,,ari ni kau nak akhiri persahabatan yng kite buat selama ni,,,oky r,,aku paham,,aku x setaraf ng kau,,aku x seperjuangan ng ko,,tp ingat la sebb ape kau x ak kawan ng aku,,,??ko pikir!!!!!http://www.youtube.com/watch?v=8IzfK0p7mis&feature=related

Monday, 18 June 2012

120.000 ribuu

hari ni 19 june 12..bermula hari baru untuk ak,,dlam mase yang samee duit simpanan aku habis aku guna kan,,,mengenal seseorang tu bukan nye mudah untuk memehami diri mereka...bgi aku,,aku dah x mau kenal sesiapa dalam hidup aku ,,aku rase belom mase nye lagi untuk aku bercinta,,,dunia bagai kan roda sentiase berpusing ,kadang2 kite kat atas dan kadg2 kite berada di bawah,,,,wat pe kite nak korban kan diri kite untuk cinta yng belompasti jadi milik kite....belajar melepaskan lebih baik dari memendam perasaan kite terhadap mereka yng sudah menjadi hak orang lain,,,kann,,,,,kannnn,,,,tapi aku x penah lupe kan ape yang berlaku dalam hidup aku,,,,same ade yang lame2 atau pon yang baru,,,,aku x lupe n aku susuah nk lupe kan seorang insan ni....tp aku tahu aku x layak untuk dye ,,,sbb 2 aku lepas kan dye,,,dye insan yng aku x ka lupe yng mengajar aku,,,erti kesabbaran dalam hidup aaku.....yang kedu,,cume permainan yng dirangcang,,,,aku ng dye hanye bonika yng di kawal oleh orang ketiga,,,,,tp sekurang2nye aku dapat ape yang aku nak,,,,,,sebelom aku kene,,,,,,dalam hidup kite x semisty nye hidp dalam kebahgian saje,,kadg2 dalam bhgia pon kite jadi kedalam lombong yang penuh ng kekecewaan,,,aku percaya tuhan telah tentu kan jodoh aku..so aku x yah la nak fikir kan sangat siape jodoh aku tu kannn,,,buat mase sekarang enjoi nag ape yang kite ade...k aku pon dah penat nak tuliss panjang3,,,nanty den tulis la yang baru,,,,,k yang penting korang sport bolg aku ni,,,,,,oky sume byyyyeeeee,,,

Friday, 8 June 2012

bontii kojo

semalam aku berenti keje,,,sebb gajinye xmasyuk,,,x cukup pakai,,,,so nk g cari kerje baru,,,,mintk2 ade keje sesuai ng aku ni,,,,,

Sunday, 20 May 2012

cinta untuk aku

nurul fazira binti azmi...aku kenal dye pade 17 mac 2012 pada hari sabtu...,,dan aku mula cple ng dye 21 mac 2012 hari rabu....jam 1.46 pm...sume aku yang buat,,,aku sayang dye ,,macam2 halang aku rempuh semase cple ng dye ,,tp aku sabar n terus kan hubungan aku ng dye...sebb aku x nak kehilngan dye,,,hari ni 21 mei 2012 genap 2 bulan aku nersama dye,,,aku harap agar hubungan aku ng dye x kan berhenti macam mane aku nga yana dulu...aku nak dye tahu aku sayang dye sngat2,,,sebab dye dh curi hati aku,,aku ng dye happy....tp dye akan pergi jauh dari aku...untuk sambung dye punye pelajaran...aku x kan mengalah walaupun dye jauh tp hati aku tetap pada dye sorang....aku percaya kan dye....hahahha....aku rindu kau gemokk.....aku sayang kau.....pada yang follow blog aku sori la sunyi jer kebelakangan ni,,sibuk sikit,,,,ni serba sikit kehidupan aku di tahun 2012...

Monday, 23 January 2012

http://signup.wazzub.info/?lrRef=e80f5 WAZZUB is in pre-launch until April 9, 2012. The more users that join our network through your personal link the more your $FACTOR will grow. Each new member 5 generations deep let your $FACTOR grow by 1. After launch we will pay 50% of WAZZUB's profits to our pre-launch members every month.

We simply divide the earnings through the total amount of $FACTORs of all members. Let us say for June the rate per $FACTOR is US$1.00 and your personal $FACTOR is 3905. That means we will pay you 3905 x 1.00 = US$3905.00!

IMPORTANT: WAZZUB STAYS FREE FOREVER! YOU NEVER HAVE TO PAY US A SINGLE DOLLAR!

Saturday, 21 January 2012

Thursday, 12 January 2012

lame x upload..sorry ye bz r,x ade mase nk update...2011 dah berlalu 2012 muncul...bnyak story yng nk cerita,,tp bukn kt sini,,kat blog lgi 1,,kat sini cume tahun 2011 jeer...tp x ape aku buat jgk..untuk penkembngn follow2 aku kt blog ni,,tahun baru dah lame dah tp aku bru uptde haha,,2012 sunguh meriah,,lgi2 aku dah ade keje,,sekrng sibuk ng kerja ja,,x pt nk dok online mcm dulu,,,tp 2012 beri semagat baru kat aku ..ape2 pon sayng sume..