Monday, 23 July 2012

sambungan hancur 17,7,2012

dah potong separuh sbb x nak cite,,,,aku sambung yng panjang2 jer la....aku balas..penah ker aku sebut name pakwe ko...aku rase x penah sbb aku x penah kenal pon ng pakwe ko,,,aku mintak maaf klu aku cakap ko bngga kan pakwe ko...sebb ko asik cakap marah pakwe aku jer..,,ko pikir aku ni ape tungul ker,,x terase ng ape yng ko cakap 2..tp ko memng dah berubah,,sejak ko masuk kolej,,tp yng no 2 tu aku x suke cara ko cakap.....mulut tu biar bertapis cikit...aku kenal ng ko berape lame??aku nak tnye ko??ko kenal aku berape lame??jahat sangat ker aku ni..???sampai rahsia orng yng aku sayng dulu,,aku nak bagi tahu kat orng lain,,,pikir r sikit,,klu aku nak buat dah lame aku buat la...jenis aku bukan macam 2,,aku x benci ko klu ko x nak kawan gn aku,,aku x marah ko klu ko x nak kawan gn aku,,di sebb kan bende remeh 2 ko x nak kawan aku..sunggup ko putus kawan,,aku x tahu la pulak,,,ko pikir elok2,,klu ko punye keputusan murtamad x nak ade ape2 hubungan ng aku lgi,,aku paham,,di sebbkn ko marah kat aku jer???dye balaz,,,memng la ko x sbut name dye,,tp aku maksdkn yng ko cakap aku..bnggga kn pakwe aku,,owhh,,sal 2???aku cakap camtu sbnrnye time ko msg 2..kiteorng tengah bdua,,2 yng aku cakap cm2,,salah ker,,oky r..cube ko pikir la ko tengah berdua ng awek ko,,pas 2 ex awex ko plak msg time 2..???ape ko ras suke ke marah??emm,,ak dah berubah sejak masuk kolej??haha.terbaik r..orng mmng nampak setiapsalah kite..tp kite sendiri x sedar kite ni bnyak buat salah,,kn??owhh....sayang aku ker..aku ingat kan dulu ko x sayng aku.sampai sekarang aku ingat lgi..ko menduakan aku..bende 2 memngg aku x kan lupe...sampai bile2..terima kassih bnyak2 sbb simpan rahsia aku...

Wednesday, 18 July 2012

puasa msg terakir

kembang melati sunguh la indah,,di tengah taman jadi hiasan,harum ramadhan tercium sudah,,saalah dah khilaf mohaon dimaafkan,,makan roti sambil berlari,,bersihkan hati sucikan diri,,bunga terangkai terikat tali..lama dipandang indah sekali biarpun ramadhan 2 hari lagi,,moga ku jadi orang pertama,yag ngucap kan mohaon maaf setulus hati.....selamat menyambuat ramadhan al-mubarak,,,msg terakhir dari dye....

17,7,2012 hancur,,,

bermula ng miscall...dye hantar msg kepada aku,,ape nye????aku jawab..miscall pon dah x boleh ker??dye jawab..sape cakap x boleh???aku bertanye kepada dye..eemm..macam x suke jer??klu x suke cakap jer laa...jawapn yng buat aku terperannjat,,,,oky!!memng!!aku rimas ng msg kau,,dah??puas??k lah terima kasih bnyak2 sbb selama ni..bnyak tolong aku..terima kasih bnyak2 sbb sudi jdi kawan baik aku..n terima kasih byak2 sbb selame ni.hormat aku sbgai perempuan n jage aku,,n ntok ap2 lah bnyak lgi..terima kasih sngat2 ye,aku pon x tahu kenpe aku x boleh nk terima kau dah,,x boleh nk layan kau macam dulu lgi..ak sebnrnye bukan benci kat kau,,tp aku ta boleh terima kau lgi,,emmmm aku mintak maaf bnyak2 sbb aku dah berubah macm ni...aku nak mintk maaf sbb bnyak menyusahkan kau,,seblom ni aku bnyak buat salah kat kau,,,aku mintak maaf sangt2 kat kau,,,harap kau paham,,,,aku termenung mengenang kan ape yng dye cakap kat aku,,aku cube fikirkn kenape dye cakap cm2 kat aku,,,????aku balaz msg dye,,cm2 lah,,,kan seng x ad la aku nak terhegh2 ng ko lgi,,,x dolah den angap ko kawanyang penah den kenal dulu..x ade den nak respek ko lgi,,sbb penah ceritakan kisah hidup kau kat aku,,,x ad la aku nak pikir kn ko lgi,,,sume nye dah jelas mase meng merubah dsegalaye ,,,,oky klu  ko dah rase mcm 2 kat aku,,klu ko pikir tu yng terbaik untuk ko,,tu jalan yang ko pilih...aku x respek lngsung orang macam kau ni,,yng x penah kenal erti sahabat,,sbb aku x penah benci pon kat kao,,x penah rase rimas pon ng ko,,ari ni kau nak akhiri persahabatan yng kite buat selama ni,,,oky r,,aku paham,,aku x setaraf ng kau,,aku x seperjuangan ng ko,,tp ingat la sebb ape kau x ak kawan ng aku,,,??ko pikir!!!!!http://www.youtube.com/watch?v=8IzfK0p7mis&feature=related