Sunday 2 December 2012

december datang

hari ni 2 december baru aku bukak blog aku ni......bukak2 jer ade comment yang berbunyik rindu kau nok....namun aku tetap,,mengharap agar december ni dapat melengkap kan hidup aku...dengan seorang gadis yng betol2 menyayanggi aku,,,,,,klu x ade jugak aku berserah pada tuhan agak temukan aku dengan insan yng terbaik untuk aku,,,x kisah la buruk ker cantik ker,,,,aku terima seadanye,,,,,bulan december mengigat kan aku pada seseorng,,dan bulan ni jugak la...bulan kelahiran aku,,dan jugak dye....tp aku mengangap semua sudah berlalu,,,,tp kenang iyu x mungkin terpadam,,sampai bila2,,,aku harap dye pon same.......tp aku x yakin yang dye mengigati aku lagi....dengan bermacam cabaran yng aku lalui aku x penah lupe kan dye.....alamak macam dah lebih ke cerita dye pulak kan,,oky2,,,,,stop,,hehehe....hari ni aku masih lagi seperti yng dulu x ade ape yng beza kat aku ni.....same jer macam dulu...memng mase dah lame berlalu...tp aku stay macam dulu...sebb ni la aku,,,,ni la diri aku,,,aku x kan jadi orng lain disebb kan orang lain,,,,aku cume mengharap aku dapat temukan insan yng sangup tmenjadi teman hidup aku sampai bile2....22 december ni besday aku jgn lupe wish aku....31 aku x lupe akn tarihk ni,,,harap ko bace status ni.....aku sentiase ade ng ko klu ko perlu kan aku,.,,,,,,smile walaupun sakait untuk aku.,,,,,tp smile aku bnyak memberi aku pengajaran n kebaikan,,,,,dan aku berlajar bnyak erti kesabaran,,,,tnks penah hadir dalam hati aku,,,,,,,xxxxxx.....,,,,,,,,,,,,,,,,,SETIA pada yng satu...ALLAH....

No comments:

Post a Comment