Friday, 14 December 2012

single lebih baik...

Oh indahnya hidupku saat bersamamu,,,,,,,, Dan sakitnya hatiku setelah kau duakan cintaku,,, Oh sungguh tak ku sangka semuanya terjadi >> Diam-diam kau suka kepada temanku sendiri!! Setelah ku tahu kau pergi cintaku,,,,Betapa sakitnya rasa di hatiku Namun kau tak tahu Aku cinta dia dan dirimu..............Satu atau dua pilih aku atau dia yang engkau suka??....Satu atau dua pilih aku atau dia yang engkau cinta.??...Dua atau satu pilih dia atau kamu aku tak tahu,??,,Karena diriku bingung harus pilih dia atau dirimu..??...Oh sungguh tak ku sangka semuanya terjadi...Diam-diam kau suka kepada temanku sendiri..Setelah ku tahu kau pergi cintaku...Betapa sakitnya rasa di hatiku..Namun kau tak tahu...Aku cinta dia dan dirimu!!!!!!!!!!!!!!....so sekarang aku berada ditengah2,,,,aku x mengharap ape2,,sebb aku rase lebih baik aku single...dari aku luka kan hati meraka....sebb aku x nak tngok semua sedih kerana,,,itu..aku ambik keputusan untuk tidak akn terima siapa2 dalam hidup aku.....itu lebih baik untuk persahabatan aku,,,dan dye,,...kan,,tp aku x kan lupa kan semua kenagan,,,,yng telah menjadi separuh dari hidu[p aku...tp aku bhagia tengok semua bahagia..,,tu yng aku nak kan,,,,kerbahagiaan orng yang aku sayang,,,,,aku turut gembira,,,,,harap suatu hari nanti sampai mase nye untuk aku memiliki semuah kehidupan yng bahagia.....doakan yng terbaik jer,,,,untuk diri sendiri dan semua yng penah hadir dalam hidup aku,,,,,,sekurang2 nye dieorng bahgia,,hihii,,,,,selamat membace cerita yng x menarik ni,,,,,,kankan ,,,,,,,,okey,,,,, by susu panas bercerita...hehehe...k bye your all..

No comments:

Post a Comment