Monday, 23 July 2012

sambungan hancur 17,7,2012

dah potong separuh sbb x nak cite,,,,aku sambung yng panjang2 jer la....aku balas..penah ker aku sebut name pakwe ko...aku rase x penah sbb aku x penah kenal pon ng pakwe ko,,,aku mintak maaf klu aku cakap ko bngga kan pakwe ko...sebb ko asik cakap marah pakwe aku jer..,,ko pikir aku ni ape tungul ker,,x terase ng ape yng ko cakap 2..tp ko memng dah berubah,,sejak ko masuk kolej,,tp yng no 2 tu aku x suke cara ko cakap.....mulut tu biar bertapis cikit...aku kenal ng ko berape lame??aku nak tnye ko??ko kenal aku berape lame??jahat sangat ker aku ni..???sampai rahsia orng yng aku sayng dulu,,aku nak bagi tahu kat orng lain,,,pikir r sikit,,klu aku nak buat dah lame aku buat la...jenis aku bukan macam 2,,aku x benci ko klu ko x nak kawan gn aku,,aku x marah ko klu ko x nak kawan gn aku,,di sebb kan bende remeh 2 ko x nak kawan aku..sunggup ko putus kawan,,aku x tahu la pulak,,,ko pikir elok2,,klu ko punye keputusan murtamad x nak ade ape2 hubungan ng aku lgi,,aku paham,,di sebbkn ko marah kat aku jer???dye balaz,,,memng la ko x sbut name dye,,tp aku maksdkn yng ko cakap aku..bnggga kn pakwe aku,,owhh,,sal 2???aku cakap camtu sbnrnye time ko msg 2..kiteorng tengah bdua,,2 yng aku cakap cm2,,salah ker,,oky r..cube ko pikir la ko tengah berdua ng awek ko,,pas 2 ex awex ko plak msg time 2..???ape ko ras suke ke marah??emm,,ak dah berubah sejak masuk kolej??haha.terbaik r..orng mmng nampak setiapsalah kite..tp kite sendiri x sedar kite ni bnyak buat salah,,kn??owhh....sayang aku ker..aku ingat kan dulu ko x sayng aku.sampai sekarang aku ingat lgi..ko menduakan aku..bende 2 memngg aku x kan lupe...sampai bile2..terima kassih bnyak2 sbb simpan rahsia aku...

2 comments: