Saturday 22 December 2012

Terseksa

kenape aku mimpi dye lagi.....kenape bukan orang lain,,,,,kenapa...???tolong la pergi jauh2 dari hidup aku....jgn la seksa aku camni.......x sanggup aku asik teringat2 ko jer.,,,berilah aku bahagia,,,,,,emmmm sedih lak aku hai,,,,,,,kenape x ade orang lain yang aku mimpi.....asal dye.....bgon2 pagi teringat kat dye.......penat dah wek,,,,,,seksa rase nye,,,,,boleh kene tekanan jiwa aku camni........aku x nak mimpi kau,,,,,,,,tpi dye datang jugak,,,,,,aku x nak jumpe kau.....tp dye nak tunjuk jugak kau kat aku......e,mmmmm....aku x larat la nak cerita....camne rase nye kat diri aku,,,,,tp aku mintak tolong la jagan hadir dalam mimpi aku lagi,,,sebb kau buat aku sedih......serius besday aku,,aku sedihh,,,,,,,,tpi tolong la beri aku mimpi orang lain tp  jngn dye??/tolong la,..

No comments:

Post a Comment