Sunday, 7 September 2014

my new photo

                                                   mohdshahiids@gmail.com
                                                    pessang@gmail.com
                                                     wechat id:N9_waris

weng weng malam minggu

assalamualaikum sahabat handai semua,,cerita saya pasal malam minggu yang tiada penghujungnya
kisah ni kesah saya di malam minggu bersama rakan2,gejala malam minggu ni amat biase bagi golongan2 muda macam saya,hahhaha,,(muda ker)!!!
jentera yng aku bawak 135 rxz pinjam jer setiap kali aku kuar ujung minggu...hahahaa....ni semalam punye cerita,,,,lagi pon dah lame x raider rxz,,,saje jer test test ade gaya raider g ker x,,rupe nye ade lagi hehehehm,,,,,,,oky selamat hujung minggu pada semua,,,

Monday, 11 August 2014

selamat hari raya

assalamualaikum,aku ucapkan pada semua pembaca dan yng mengikuti blog aku ni,,,lame aku x update rase nye hahhaa,,,bxz la sekng dah berkerjaya n lektop baru betol kan.kadang2 bz jer ng kerja ng kawan2 agar boleh lupekan seketika pasal orng yng teristimewa dalam hidup aku,,hari ni 11/8/2014 akunupdate blik bloq aku ni,,,,,lame jugak aku menyepikan diri,,membz kan diri,,,sekang aku berkerja kat melaka kerja ape???nak tahu ker??nanti ade massa aku bagi thau ehh!!ahhaha,,hidup aku bermula pada 7/7/2013 berada dimelaka mencari kekosongan hati yng hilang entah pergi mane,,,sambil aku melangkah kehadapn ubah cara hidup aku sebagai penganggur kjer yng ade perkerjaan sekng ni,,,,alhamdlilah laa,,aku semakain berjaya dalam bidang yng aku ceburi,,,,,,huuuu ayat x tahan,,,,semua kisah aku aku x penah padam pon,,,biarlahh aku sentiase ingat,,,,sbb aku akan belajar dari kesilapan yng dahulu,,,,,,tpi kadang2 sedih jugakk,,,sekng semua yng dulu penah ade dalam hati aku semua dah bahagia,,,,bgos la tu kan,,,aku pon tumpang gembira,,,ape??nak tahu kisah hidup aku sekng....oky,,,,hidup aku macam dulu jugak..cube beza nye aku berkerja,,,,awek x ade lagii sape la nak kat aku ni,,,muke x ade x market orng kate,,,,,hahaha,,,manis tu ade la sikitt,,,,,x ade lah sampai semua datang...aku masih lagi single,,,dah 3 tahun aku single,,entah la hati aku kosong la walaupon ade yang nak kenal ng aku....aku dah x macam dulu,,,bukan lagi kaki pempuan,,,,hahaha..yer la kott...aku masih menanti saat indah itu,,,,tpi sampai bila akan datang aku pon x tahu,,,,aku bersabar,,,dan terus bersabar,,,,,,,,nanti sambuing g k aku nak audit acc jaop...

Monday, 18 February 2013

akur janji

tak pernah ku menduga,kan bertemu dengan mu,bersatu dialam cinta,x pernah ku merasa bahagia bergini,disisimu,,
kekasih ku sayang kan kamu,,cintaku kasihku untuk mu,,kekesih hnya kau ku mahu,,hidup dan mati bersama mu,,,akur janji setia padamu,,akur janji menjaga hatimu,,akur janji kiwa dan ragaku,ku serah padamu,,,aku x bisa sendiri tanpa mu,sedetik pon ku x mampu,,sejuk hatiku,,tenang jiwa ku memngdangmu.....
hatiku hatimu telah bertemu,,sayang mu sayangku jadi satu,,rinduku rindumu disimpulkan,terciptalah sebuah ikatan,,,ku percaya jodoh ku dengan mu,,,ku percaya kau permaisuriku..ku percaya kasih sayang kita kan kekal abadi....moga tuhan merestui....

Saturday, 22 December 2012

Terseksa

kenape aku mimpi dye lagi.....kenape bukan orang lain,,,,,kenapa...???tolong la pergi jauh2 dari hidup aku....jgn la seksa aku camni.......x sanggup aku asik teringat2 ko jer.,,,berilah aku bahagia,,,,,,emmmm sedih lak aku hai,,,,,,,kenape x ade orang lain yang aku mimpi.....asal dye.....bgon2 pagi teringat kat dye.......penat dah wek,,,,,,seksa rase nye,,,,,boleh kene tekanan jiwa aku camni........aku x nak mimpi kau,,,,,,,,tpi dye datang jugak,,,,,,aku x nak jumpe kau.....tp dye nak tunjuk jugak kau kat aku......e,mmmmm....aku x larat la nak cerita....camne rase nye kat diri aku,,,,,tp aku mintak tolong la jagan hadir dalam mimpi aku lagi,,,sebb kau buat aku sedih......serius besday aku,,aku sedihh,,,,,,,,tpi tolong la beri aku mimpi orang lain tp  jngn dye??/tolong la,..

Tuesday, 18 December 2012

tapi bukan aku,,,

Jangan lagi kau sesali keputusanku....Ku tak ingin kau semakin kan terluka,,kankan Tak ingin ku paksakan cinta ini,,Meski tiada sanggup untuk kau terima..Aku memang manusia paling berdosa
Khianati rasa demi keinginan semua,,Lebih baik jangan mencintaiku aku dan semua hatiku.,,Karena takkan pernah kau temui, cinta sejati..........emmmm,,,boring nyee,,,,Berakhirlah sudah semua kisah ini,,Dan jangan kau tangisi lagi..Sekalipun aku takkan pernah mencoba kembali padamu,,,Sejuta kata maaf terasa kan percuma,,,Sebab rasa ku tlah mati untuk menyadarinya,,,,Semoga saja kan kau dapati...Hati yg tulus mencintaimu Tapi bukan aku,,,,harus bgai mana aku akan menghadapai hari2 aku tampa drimu....