Thursday 6 December 2012

sempurna

haii,semua,,,best nye klu hari2 happy camni...x yah nak pening2 pikir masalh..pegi sane pergi sini sentiase tersenyum,,happy hidup macam ni....kacau awek....gelak gn kawan2....semua menyeronok kan,,,,december bererti untuk aku,,,,,,mulakan hidup yng lebih baik dari tahun ni......lupe kan ksemua masalah yng penah aku lalui.....jagn risau masih lagi single.....heheheh....klu dah berpunye post ni bukan main ceriia lagi,,,,ni biaser2,,,atau bukan biase2..hahha...dah macam cite sepah the movie pulak,,,,sebnarny hati dah terpaut ng seorng gadis yng ceria orng nye,,,,selalu kacau dye....tengok dye ketawa,,,,tengok dye malu......tp..pellik bile face to face ng aku dye sengan,,,,ng laki lain oky jer boleh borak2.....ng aku dye x boleh nak cakap.....dye kate dye sengan ng aku,,,,,aku tanye dye sebbnye,,dye kate x tahu,,,..adakah ini cinta,,,,hahahaha.....bile hidup dah sebati,,tidak semudah itu dileraikan,,,wawawawa.....istambul aku datang,,,,cepat sangat rasenye mase berlalu...dah x bnyak mase lagi,,,ujung bulan 12 dye nak balik dah,,,,tp tnggu la....jodoh tu x kemane kan,,hehehe...,,tp dalam aku mencari orang yang ikhlas ng aku,,aku x penah lupe dekat orng yng penah menjadi hati aku buat seketika waktu dulu...tp aku tahu ko dah bahgia....bgi aku pulak rase kan kebahagiaan yng ko rase kan,,,,lame aku menunggu,,tp x ada jawapan yng pasti antara aku dan kau,,,wahh,,,,macam nak ngis jer...rilex laa abng besar,...siapa pailang bak datang.,,single lebih best,,itu kate aku.....tidak pada orng lain,,,,,hahaha...selfish nye aku,,,,tp happy ng ape yng aku ade.....x mintak lebih dan kurang...cukup sekadar aku tersenyum,,,,ape2 pon bye bye,,,,sayang....

No comments:

Post a Comment