Thursday, 6 December 2012

henset berbunyi

7 december 9;45am,,,,,,pangilan masok dari seseorng,,,,,,yng aku x jangka,,,,,sbb mamai dari bngon tido....hahahahaa...arini biase la jumaat kan,,,,x tahu kenepe tibe2 dye tipon aku......rindu la tu,,,tp aku tetap berkeras ng misi aku,,x kan menganggu dye lagi....tp ade setiap mase aku ingat kat dye,,,,tp aku benci kan dye,,,,dalam kebencian aku aku rindu kan dye.....acane tu johan,,,hahha,,,,,biar kan jer la....simpan jer lah rindu nikan,,,sbb x kan ubah ape2 pon,,,malam tdi mimpi lagi...tp orang lain,,,aku x tahu,,,,,dah bnyak kali aku mimpi bercakap ng perempuan,,,tp aku x perdulikan,,,,sbb mimpi nikan mainan tido jer....ape2 pon tnggu jer lah ape yng akn berubah kat aku ni.......oky selamat membaca,,,,

No comments:

Post a Comment