Wednesday, 18 July 2012

17,7,2012 hancur,,,

bermula ng miscall...dye hantar msg kepada aku,,ape nye????aku jawab..miscall pon dah x boleh ker??dye jawab..sape cakap x boleh???aku bertanye kepada dye..eemm..macam x suke jer??klu x suke cakap jer laa...jawapn yng buat aku terperannjat,,,,oky!!memng!!aku rimas ng msg kau,,dah??puas??k lah terima kasih bnyak2 sbb selama ni..bnyak tolong aku..terima kasih bnyak2 sbb sudi jdi kawan baik aku..n terima kasih byak2 sbb selame ni.hormat aku sbgai perempuan n jage aku,,n ntok ap2 lah bnyak lgi..terima kasih sngat2 ye,aku pon x tahu kenpe aku x boleh nk terima kau dah,,x boleh nk layan kau macam dulu lgi..ak sebnrnye bukan benci kat kau,,tp aku ta boleh terima kau lgi,,emmmm aku mintak maaf bnyak2 sbb aku dah berubah macm ni...aku nak mintk maaf sbb bnyak menyusahkan kau,,seblom ni aku bnyak buat salah kat kau,,,aku mintak maaf sangt2 kat kau,,,harap kau paham,,,,aku termenung mengenang kan ape yng dye cakap kat aku,,aku cube fikirkn kenape dye cakap cm2 kat aku,,,????aku balaz msg dye,,cm2 lah,,,kan seng x ad la aku nak terhegh2 ng ko lgi,,,x dolah den angap ko kawanyang penah den kenal dulu..x ade den nak respek ko lgi,,sbb penah ceritakan kisah hidup kau kat aku,,,x ad la aku nak pikir kn ko lgi,,,sume nye dah jelas mase meng merubah dsegalaye ,,,,oky klu  ko dah rase mcm 2 kat aku,,klu ko pikir tu yng terbaik untuk ko,,tu jalan yang ko pilih...aku x respek lngsung orang macam kau ni,,yng x penah kenal erti sahabat,,sbb aku x penah benci pon kat kao,,x penah rase rimas pon ng ko,,ari ni kau nak akhiri persahabatan yng kite buat selama ni,,,oky r,,aku paham,,aku x setaraf ng kau,,aku x seperjuangan ng ko,,tp ingat la sebb ape kau x ak kawan ng aku,,,??ko pikir!!!!!http://www.youtube.com/watch?v=8IzfK0p7mis&feature=related

No comments:

Post a Comment