Monday, 18 June 2012

120.000 ribuu

hari ni 19 june 12..bermula hari baru untuk ak,,dlam mase yang samee duit simpanan aku habis aku guna kan,,,mengenal seseorang tu bukan nye mudah untuk memehami diri mereka...bgi aku,,aku dah x mau kenal sesiapa dalam hidup aku ,,aku rase belom mase nye lagi untuk aku bercinta,,,dunia bagai kan roda sentiase berpusing ,kadang2 kite kat atas dan kadg2 kite berada di bawah,,,,wat pe kite nak korban kan diri kite untuk cinta yng belompasti jadi milik kite....belajar melepaskan lebih baik dari memendam perasaan kite terhadap mereka yng sudah menjadi hak orang lain,,,kann,,,,,kannnn,,,,tapi aku x penah lupe kan ape yang berlaku dalam hidup aku,,,,same ade yang lame2 atau pon yang baru,,,,aku x lupe n aku susuah nk lupe kan seorang insan ni....tp aku tahu aku x layak untuk dye ,,,sbb 2 aku lepas kan dye,,,dye insan yng aku x ka lupe yng mengajar aku,,,erti kesabbaran dalam hidup aaku.....yang kedu,,cume permainan yng dirangcang,,,,aku ng dye hanye bonika yng di kawal oleh orang ketiga,,,,,tp sekurang2nye aku dapat ape yang aku nak,,,,,,sebelom aku kene,,,,,,dalam hidup kite x semisty nye hidp dalam kebahgian saje,,kadg2 dalam bhgia pon kite jadi kedalam lombong yang penuh ng kekecewaan,,,aku percaya tuhan telah tentu kan jodoh aku..so aku x yah la nak fikir kan sangat siape jodoh aku tu kannn,,,buat mase sekarang enjoi nag ape yang kite ade...k aku pon dah penat nak tuliss panjang3,,,nanty den tulis la yang baru,,,,,k yang penting korang sport bolg aku ni,,,,,,oky sume byyyyeeeee,,,

Friday, 8 June 2012

bontii kojo

semalam aku berenti keje,,,sebb gajinye xmasyuk,,,x cukup pakai,,,,so nk g cari kerje baru,,,,mintk2 ade keje sesuai ng aku ni,,,,,